منتخب زیباترین و جذاب ترین صداهای جنگ تحمیلی

 

 

 

***منتخب زیباترین صداهای دفاع مقدس***


صدای جبهه1
دانلود...
صدای جبهه2

 

دانلود...
صدای جبهه3
دانلود...
صدای جبهه4
دانلود...

 




نظرات شما عزیزان:

امیر آقا
ساعت21:18---19 اسفند 1393
عالللللللللللللللللییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییی ببببببببببببببببوووووووووووووو وددددددددددددددد

HOMI
ساعت21:12---3 آبان 1393
سلام و درود
خیلی ممنونم بابت صداهایی که از جبهه ی دلاوران ایرانی گذاشتید من یک رپر هستم و برای شهدا یه آهنگ ترتیب دیدم تا 30 روز دیگه تموم میشه اگه علاقه داشتی به وبسایتم مراجعه کن خوشحال میشم
www.rap-parsi..mahtarin.com


گمنام
ساعت18:46---27 بهمن 1392
سلام لینک کردم با افتخار خوشحال میشم لینک کنین./

شمسی
ساعت20:27---20 بهمن 1392
یا خمینی..... یا الله ... مرگ بر شاه.... درود بر خمینی

مالک
ساعت9:00---1 آذر 1392
سلام
با تشکر از وبلاگ بسیار زیبا و ارزشی شما
این کد آهنگ جبهه را که تو وبلاگ استفاده می کنید بسیار زیباست می خواستم برای من ارسال کنید تا در وبلاگم استفاده کنم


اميد
ساعت21:59---29 ارديبهشت 1392
يا زهرا..يا زهرا..يازهرا...

التماس دعا


رضوان الشهدا
ساعت22:41---22 بهمن 1391
سلام همسنگران
واقعا وب زيبايي دارين
من در مقابل شما احساس حقارت ميكنم
با افتخار لينك شديد
التماس دعاخالصانه و لينك


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط خوشخو

آرشیو مطالب
همسنگران
امکانات جانبی